Can someone please tell me how a WOT box works? I have the basic understanding of it.
How and where do you fit it? Like where in the car?
What is the Pro's and Con's of having a WOT box?
Puni

Pikkewyn wrote:Liewe Puni,
Dit is met vreugde in my hart wat ek die boodskap stuur. 'n WOTBOX is fantasties. Dit laat jou toe om ratte te verwissel sonder om die versnellerpedaal te los. Die WOTBOX eenheid word gekoppel aan jou versneller, koppellaar asook jou ontstekingstelsel. As die koppellaar getrap word met die versnellerpedaal heeltemal oop, word die vonk vir 'n baie kort tydperk afgesny deur die ontstekingstelsel. Dus word daar nie krag ontwikkel vir die tyd wat die koppellaar ingetrap is nie, en weerhou ratkas parte van enige skade. Tog terwyl die vonk afgesny is, sal die res van die elektronika die druk vanaf die turbo-aanjaer konstant hou. Die geweerskoot effek wat die WOTBOX veroorsaak is as gevolg van die onverbrande brandstof wat ingespuit word tydens die ratwisseling wat reguit deur na die uitlaatstelsel gaan en deur die warm uitlaatgas onstkeek word.
Ek hoop van harte dat jy nou beter verstaan.
Awe
Jiiirreee I LOL'd!!!!!Pikkewyn wrote:Liewe Puni,
Dit is met vreugde in my hart wat ek die boodskap stuur. 'n WOTBOX is fantasties. Dit laat jou toe om ratte te verwissel sonder om die versnellerpedaal te los. Die WOTBOX eenheid word gekoppel aan jou versneller, koppellaar asook jou ontstekingstelsel. As die koppellaar getrap word met die versnellerpedaal heeltemal oop, word die vonk vir 'n baie kort tydperk afgesny deur die ontstekingstelsel. Dus word daar nie krag ontwikkel vir die tyd wat die koppellaar ingetrap is nie, en weerhou ratkas parte van enige skade. Tog terwyl die vonk afgesny is, sal die res van die elektronika die druk vanaf die turbo-aanjaer konstant hou. Die geweerskoot effek wat die WOTBOX veroorsaak is as gevolg van die onverbrande brandstof wat ingespuit word tydens die ratwisseling wat reguit deur na die uitlaatstelsel gaan en deur die warm uitlaatgas onstkeek word.
Ek hoop van harte dat jy nou beter verstaan.
Awe
Saiendra wrote: I cannot argue with you, you bought a BMW out of motorplan...
You clearly have more balls than me.
Nou dit is nou mos uit die boonste gestoeltes en mooi verduidelik!Pikkewyn wrote:Liewe Puni,
Dit is met vreugde in my hart wat ek die boodskap stuur. 'n WOTBOX is fantasties. Dit laat jou toe om ratte te verwissel sonder om die versnellerpedaal te los. Die WOTBOX eenheid word gekoppel aan jou versneller, koppellaar asook jou ontstekingstelsel. As die koppellaar getrap word met die versnellerpedaal heeltemal oop, word die vonk vir 'n baie kort tydperk afgesny deur die ontstekingstelsel. Dus word daar nie krag ontwikkel vir die tyd wat die koppellaar ingetrap is nie, en weerhou ratkas parte van enige skade. Tog terwyl die vonk afgesny is, sal die res van die elektronika die druk vanaf die turbo-aanjaer konstant hou. Die geweerskoot effek wat die WOTBOX veroorsaak is as gevolg van die onverbrande brandstof wat ingespuit word tydens die ratwisseling wat reguit deur na die uitlaatstelsel gaan en deur die warm uitlaatgas onstkeek word.
Ek hoop van harte dat jy nou beter verstaan.
Awe
Pikkewyn wrote:Liewe Puni,
Dit is met vreugde in my hart wat ek die boodskap stuur. 'n WOTBOX is fantasties. Dit laat jou toe om ratte te verwissel sonder om die versnellerpedaal te los. Die WOTBOX eenheid word gekoppel aan jou versneller, koppellaar asook jou ontstekingstelsel. As die koppellaar getrap word met die versnellerpedaal heeltemal oop, word die vonk vir 'n baie kort tydperk afgesny deur die ontstekingstelsel. Dus word daar nie krag ontwikkel vir die tyd wat die koppellaar ingetrap is nie, en weerhou ratkas parte van enige skade. Tog terwyl die vonk afgesny is, sal die res van die elektronika die druk vanaf die turbo-aanjaer konstant hou. Die geweerskoot effek wat die WOTBOX veroorsaak is as gevolg van die onverbrande brandstof wat ingespuit word tydens die ratwisseling wat reguit deur na die uitlaatstelsel gaan en deur die warm uitlaatgas onstkeek word.
Ek hoop van harte dat jy nou beter verstaan.
Awe
die een van neil se chommie?Puni wrote:Pikkewyn wrote:Liewe Puni,
Dit is met vreugde in my hart wat ek die boodskap stuur. 'n WOTBOX is fantasties. Dit laat jou toe om ratte te verwissel sonder om die versnellerpedaal te los. Die WOTBOX eenheid word gekoppel aan jou versneller, koppellaar asook jou ontstekingstelsel. As die koppellaar getrap word met die versnellerpedaal heeltemal oop, word die vonk vir 'n baie kort tydperk afgesny deur die ontstekingstelsel. Dus word daar nie krag ontwikkel vir die tyd wat die koppellaar ingetrap is nie, en weerhou ratkas parte van enige skade. Tog terwyl die vonk afgesny is, sal die res van die elektronika die druk vanaf die turbo-aanjaer konstant hou. Die geweerskoot effek wat die WOTBOX veroorsaak is as gevolg van die onverbrande brandstof wat ingespuit word tydens die ratwisseling wat reguit deur na die uitlaatstelsel gaan en deur die warm uitlaatgas onstkeek word.
Ek hoop van harte dat jy nou beter verstaan.
Awe
Dankie Neil.
Dit vervul my hart met immerse blyheid dat jy my so in my taal antwoord.
Baie dankie.
Is daar enige nadele aan die WOT box?
En ek dink as daai WOT box nog beskikbaar is in December of na my payday gaan ek hom koop.
Liewe Viper,Viper wrote:Nou dit is nou mos uit die boonste gestoeltes en mooi verduidelik!Pikkewyn wrote:Liewe Puni,
Dit is met vreugde in my hart wat ek die boodskap stuur. 'n WOTBOX is fantasties. Dit laat jou toe om ratte te verwissel sonder om die versnellerpedaal te los. Die WOTBOX eenheid word gekoppel aan jou versneller, koppellaar asook jou ontstekingstelsel. As die koppellaar getrap word met die versnellerpedaal heeltemal oop, word die vonk vir 'n baie kort tydperk afgesny deur die ontstekingstelsel. Dus word daar nie krag ontwikkel vir die tyd wat die koppellaar ingetrap is nie, en weerhou ratkas parte van enige skade. Tog terwyl die vonk afgesny is, sal die res van die elektronika die druk vanaf die turbo-aanjaer konstant hou. Die geweerskoot effek wat die WOTBOX veroorsaak is as gevolg van die onverbrande brandstof wat ingespuit word tydens die ratwisseling wat reguit deur na die uitlaatstelsel gaan en deur die warm uitlaatgas onstkeek word.
Ek hoop van harte dat jy nou beter verstaan.
Awe![]()
![]()
I'm to scared to ask how a 4 stroke engine work after that !!![]()
Dit doen wel, die stelsel sal optel as die koppellaar ingetrap is en jy die versneller heeltemal oopmaak. Dit sal die enjinspoed tot op die verkose revolusies limiteer. Dit word verstel deur 'n knoppie op die eenheid te druk en te hou, waarby 'n blou LED flikker. 'n Tabel is opgestel om die ooreenkoms tussen flikkers en rpm te toon.crawler wrote:LOL moer funny!
Dis maak manual soos DSG - amper.... hang af hoe vinnig jou arm en been is om te change
Klink na iets awesome om op te sit, add dit nie ook launch controll?
Pikkewyn wrote:...enjinspoed tot op die verkose revolusies limiteer...crawler wrote:LOL moer funny!
Dis maak manual soos DSG - amper.... hang af hoe vinnig jou arm en been is om te change
Klink na iets awesome om op te sit, add dit nie ook launch controll?
Viper wrote:Wat?![]()
I'm Afrikaans, but can we please switch back the the red neck language. I hate it to Google my own language!
Could you read it?Dougi wrote:Hahhahaha. Neil you just made my day!
Jammer oom. Ek het eintlik vergeetpanic-mechanic wrote:Vaderland. En hier wou ek 'n eenvoudig antwoord gee soos gebruik die fokken soek knoppie want daai vraag was al presies net so gevra en beantwoord.
Dude i wek in 'n kantoor met 13 Afrikaans Mense en daar is net 2 van ons wat is Engels.Puni wrote:Dougi wrote:Hahhahaha. Neil you just made my day!
So yes I understand foolDougi wrote:Dude i wek in 'n kantoor met 13 Afrikaans Mense en daar is net 2 van ons wat is Engels.Puni wrote:Dougi wrote:Hahhahaha. Neil you just made my day!
So kom suig my sjokolade balle.![]()
![]()
Roll Rond op vloer skeer my oop!!!Pikkewyn wrote:Liewe Puni,
Dit is met vreugde in my hart wat ek die boodskap stuur. 'n WOTBOX is fantasties. Dit laat jou toe om ratte te verwissel sonder om die versnellerpedaal te los. Die WOTBOX eenheid word gekoppel aan jou versneller, koppellaar asook jou ontstekingstelsel. As die koppellaar getrap word met die versnellerpedaal heeltemal oop, word die vonk vir 'n baie kort tydperk afgesny deur die ontstekingstelsel. Dus word daar nie krag ontwikkel vir die tyd wat die koppellaar ingetrap is nie, en weerhou ratkas parte van enige skade. Tog terwyl die vonk afgesny is, sal die res van die elektronika die druk vanaf die turbo-aanjaer konstant hou. Die geweerskoot effek wat die WOTBOX veroorsaak is as gevolg van die onverbrande brandstof wat ingespuit word tydens die ratwisseling wat reguit deur na die uitlaatstelsel gaan en deur die warm uitlaatgas onstkeek word.
Ek hoop van harte dat jy nou beter verstaan.
Awe